fredag 23 januari 2009

Tandvärk...

Sjukt trött på min tandvärk så nu har jag ÄNTLIGEN ringt och beställt en tid, i morgon bitti klockan 07,50 ska jag inställa mig hos tandläkaren och bli av med denna jävla smärta... dagen idag har varit fart fyllt, började med att EN gång va jag i Hanaskog TRE gånger, haha... glömde och fick köra hem, grymt drygt, haha lämnade gubben på jobb och sen hem till Aleksandra och söta Casper, kaffe kaffe kaffe en stackars bulle och ÄNNU mer kaffe, sen blev det banken snacka pensions sparande osv, efter det blev det att hämta nya bilen.. ;) och sen hem till Aleksandra igen för ÄNNU mer KAFFE.. Knappt att min mage strejkar i dag, haha... Sen blev det faaaast fooood till gubben och ta en kaffe med Micke, sen till mamma för att snacka lite skit och skriva på papprena på bilen och sen hem... och här sitter jag nu, och kan inte sova för 3:dje natten irad, sjukt less på det...:( Nä ska betala någon räkning till sen skiter jag fan i detta... haha... Katten har förresten grymt kul med sin lilla boll. och gubben snarkar, hör honom ända ner hit...=( usch ska nog sova på soffan. hehe..

Aleksandra Valle och Casper jag hoppas ni får en trevlig semester med trevliga överraskningar och hela ben..=) hihi.. Puss och kram på er mina vänner..


God natt på er alla andra, hoppas ni sover gott, önskar jag kunde göra detsamma..!!

Inga kommentarer: