måndag 26 januari 2009

såå där...

japps, då har man gjort i ordning i trappen till ovanvåningen. tröttnade som fan på att Älskling bara rev runt i garderoben där uppe och att kläderna aldrig kom in på plats efter tvätt, så vi åkte i fredags och införskaffade oss tre stor byråer.. som det har tagit hela helgen för mig att sätta ihopa..=( haha... men fint blev det och kläderna kommer komma på plats direkt.. eftersom det nu e här nere på detta plan så man slipper bära upp det och står och vika det där osv, nu kn jag ta allt från tork ställningen och bara vika och lägga ner, det som torkas i torktummlaren e bara att bära upp och lägga in, så det känns lättare nu ia lla fall..=) hehe.. idag ska jag åka till lund och vara där hela veckan, lite mindre kul, men vad gör man inte för pappas skull..=) Han e i västerås tror jag det va..=) och jobbar, han kunde inte tacka nej, va alldeles för bara betalt, haha.. så jag och lilla syster ska göra lund osäkert. hihi...
usch skulle behöva sova men kan inte gå och lägga mig nu för då vaknar jag ALDRIG i morgon, haha.. klockan e 03,29 BIP... och jag ska upp typ 05,45 så det e ju inte lönt att jag ens tänker tanken att sova, men skönt hade det varit.. hihi sjukt sugen på att sova, men det e skitsamma, kan sova när jag komemr till lund i morgon, har inte så mycket annt att hitta på endå. så då kan jag lika gärna sova, hehe.. Någon som vet var man kan få tag i schabloner??? Jag skulle egentligen vilja ha dom svarta blommorna som dom säljer på ikea, men dom kan jag inte sätta upp på väggen där jag vill ha dom eftersom vi har väv..=( Ska höra med Fredrik, han kanske har..=) Vi får la se, denna veckan jobbar jag bara ons och tors.. ganska skönt att jobba..=) usch ja, nä men nu e räkningarna betalada i alla fall, sjukt tråkigt att betala dom men vad gör man? hehe..förretsen, ´katten tror att hon e en hund, hon kommer med sitt lilla ihopa knölade kvitto och lägger det hos en, sen vill hon att man kastar iväg det, och när man har gjort det så hämtar hon det och kommer tillbaka och vill att man ska kasta den en gång till, hehe... Ganska sött tycker jag..=)

Näää, nu ska jag lägga mig på soffan en stund...

hoppas ni har det mys i Norge Alle med familj..=)


Puss och kram på er gott folk...

ps: kommer upp bilder sen på nya hallen..=)

Inga kommentarer: